bişeyler bişeyler

Fotoğrafım
Ankara'nın bağlarından geliyorum, China
Tuhaf kostüm ve aletlerle göllere girip çıkan birisiyim. kurumuş yapraklara basmayı seviyorum. mikroskop fotoğrafçılığı yapıyorum. büyüyünce bando şefi olacağım.

13 Nisan 2013

SÖZ

Sözü var genç adamın bana
Daha ayda oturup çetirdek çitlenecek
Sözü var yaşlı adamın
Doğduğumuz topraklar fethedilecek
Sözü var bir babanın bana
Bağlarımız yeşillenecek
Sözü var bir delinin
Her sabah güneş selamlanacak
Sözü var genç kadının bana
En güzel kıyafeterle halay çekilecek
Sözü var yaşlı kadının
Odun ateşinde bazlama pişirilecek
Sözü var bir annenin
Kendi ineğinin sütü mayalanacak
Sözü var bir dervişin bana
Üzüm bağlarımızın şarabından içilecek kutlama sofralarında
Sözü var toprak ananın
İstanbul'da yaşayacak
Sözü var akan suların
Hiç susmayacak
Sözü var göllerin
Kirlenmeyecek
Balıklar söz veremedi
Onları yedik
Arı vazgeçmeyecek arılığından
Kuş susmayacak gün batmadan
Güller saksıda yetişmek istemiyormuş
Bağımsızlıklarını ilan edecekler
Dağların sözü var daha
Beni bir oyuğunda kırk gün saklayacak
Yağmurun sözü var
İliklerimize girecek asitsiz..
Güneş esmerleştirecek
Ama çarpmayacak
Kar ve buz söz veremediler
Açlığa yine  dayanırsın da
Bize biraz zor dediler


Hiç yorum yok: