bişeyler bişeyler

Fotoğrafım
Ankara'nın bağlarından geliyorum, China
Tuhaf kostüm ve aletlerle göllere girip çıkan birisiyim. kurumuş yapraklara basmayı seviyorum. mikroskop fotoğrafçılığı yapıyorum. büyüyünce bando şefi olacağım.

24 Nisan 2013

ESMER


Nereye gidiyorsun?
Gitme.
Daha bahar yeni geldi.
Doyasıya uzanamadık bile çimlerde.
Yaz gelecek daha.
Bak soğuklar da kırıldı,
Artık hep yağmur yağacakmış.
Şemsiye alma,
Yağmur arındırır.
Aklına düşünce ben,
Koy ver ağla.
Gözyaşı temizler adamı.
Yıldızlara bakacağız daha ve aya..
Satürnü göreceğiz işler youlnda giderse.
Bulut olmazsa yani,
Hava açıksa.
Dev bir ateşin başında dertleneceğiz daha,
Hiç bir kişisel derdimiz yokken üstelik.
Üzüleceğiz bir küçük esmere.
Sigara yakacağız yine sessiz.
O en derin nefesini çekecek,
Sanki aşil tendonuna kadar gidecek duman.
Ben yine susacağım.
Çünkü en güvenlisi bu.
Ben sustukça görünmez olacağım.
Beni yalnız sen göreceksin.
Böylesi daha iyi.


Mart-Ankara


Hiç yorum yok: