bişeyler bişeyler

Fotoğrafım
Ankara'nın bağlarından geliyorum, China
Tuhaf kostüm ve aletlerle göllere girip çıkan birisiyim. kurumuş yapraklara basmayı seviyorum. mikroskop fotoğrafçılığı yapıyorum. büyüyünce bando şefi olacağım.

02 Aralık 2011

susarak özlemek.

"beni hüzünlü dizelerini seven bir şair gibi sevmeni istiyorum. beni, bir havuzun içinden su içerken suyun yüzeyine yansıyan imajını hatırlayan bir gezgin gibi hatırlamanı istiyorum. beni, daha dünyanın ışıklarını görmeden ölen bebeğini hatırlayan bir anne gibi hatırlamanı istiyorum ve beni, henüz affedildiğinin haberi varmadan ölen mahpusu hatırlayan iyi kalpli bir kral gibi hatırlamanı istiyorum" cibran

1 yorum:

borgie dedi ki...

en son ne zaman neyi özlediğimi hatırlamıyorum. "hatırlamak" derken neyi hatırlamam gerektiğini de hatırlamıyorum. oysa buraya bi yere not almıştım. bak işte onu bile hatırlamıyorum. bi de şey vardı sanki "hatıralamak". onu da yarım yamalak hatırlıyorum. hatır hatır diye bir efekt mi vardı sanki? eaahh onu da siz hatırlayın aq