bişeyler bişeyler

Fotoğrafım
Ankara'nın bağlarından geliyorum, China
Tuhaf kostüm ve aletlerle göllere girip çıkan birisiyim. kurumuş yapraklara basmayı seviyorum. mikroskop fotoğrafçılığı yapıyorum. büyüyünce bando şefi olacağım.

17 Aralık 2011

Hürriyet Şiiri

Alamadım hayatın
envanterini hiç.

Uysaydım Ahmet'e
olurdum belki piç.

Garbın afakını sarmış
duvar,
yapma sakın kitsch.

Rasyonel aşıklardan
kendine bir rol biç.

Tüberkülozdan ölmeyen
bir amca
dikilir başucumda.

Heyhat!
Hayat!
saatli imiş
hemde bomba!
rumba da rumba
Barcelona!

Denklemlerim olur,
hepsi kurmaca..
Maarif takvimine endeksli
borsada bir numara.
- X bankası vardır
koca kumbara-
Kafam karıştı
Marx'tan konuşma..

" ...Banka soymak nedir ki, banka kurmanın yanında?..."
Dedem kokuyorum,
fasülye ve kolonya...

Seviyorsun sen
Le Dö Jövar paskalya.

Avangard değilim
yanaşma...
- sensörlü müyüm neyim? Heyecanlanıyorum -

Gerçekçi entelijansiyadan
kaçtığım günden beri,
kaldırımları okuyorum
Necip gibi.

Kendimi ciddiyete davet ediyorum.
" belki yarın, belki yarından da yakın.."

Al sana Hürriyet
şiiri...!
Kazım Şimşek

Hiç yorum yok: